מטאטא כביש

מבצעים עבודות ניקיון וזקוקים למטאטא כביש איכותי? בואו להתייעץ עם המומחים של א.ס. חליל, ותוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת על מגוון כלים.

מטאטא כביש מאפשר ביצוע של עבודות ניקיון מאסיביות באתרי בנייה, שטחים פתוחים, חללים סגורים ועוד. בעזרת המטאטא ניתן ליצור סביבת עבודה סטרילית והיגיינית. המטאטא מציע מגוון פונקציות מתקדמות, ומסוגל להתמודד עם רמות שונות של לכלוך.

בעזרת הידע המקצועי שלנו תוכלו לבחור בין שני סוגים של מטאטאים:

  • מטאטא ממונע בנזין
  • מטאטא ממונע עם מצברים


לכל אחד מכלי העבודה שאנו מציעים יש תכונות ייחודיות אשר מותאמות במיוחד לצרכים של הלקוחות. אנו מאפשרים ניצול מקסימאלי של האנרגיה, וזאת בזכות מטאטא ממונע עם גלגלים וידית הובלה. בנוסף, לכלים שלנו יש כיסוי ABS, שטח בדיקה ופגוש קדמי. הגלגל המסתובב מצויד בבלם קדמי עוצר ומערכת הסינון שימושית בסיטואציות רבות. המטאטא החדש של חברתנו משנה את צורת הניקיון המסורתית ומבטיח יעילות אופטימלית.

החשיבות של אנשי מקצוע בעת בחירת מטאטא כביש

על מנת לבחור את הציוד הנכון עבור עבודות בנייה, ניקיון, חפירה וכדומה יש צורך במעורבות של אנשי מקצוע ובעלי מלאכה מוכרים. רק לנו יש צוות עובדים מיומן ומנוסה. אנו עובדים מול לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים, ומרחיבים את סל השירותים מבלי לוותר על עקרונות הבטיחות. איתנו תוכלו לבצע עבודות ניקיון מהירות, או לקבל שירותים נלווים של פינוי פסולת, עבודות עפר, הריסה ופינוי.

מטאטא כביש נחשב היום חלק בלתי נפרד מתחום הבנייה. אל תתפשרו על המטאטא שלכם, ובואו להתייעץ עם נציגי החברה שלנו על מנת לשמוע פרטים מלאים.
 
חייגו עכשיו למספר 03-5353165, ותנו למקצוענים של א.ס. חליל לעדכן אתכם בהתפתחויות החדשות בתחום הבנייה ועבודות הניקיון.
דילוג לתוכן