עבודות הריסה

הכל על עבודות הריסה

מבצעים פרויקט בנייה חדשה וזקוקים לשירותי הריסה? מחפשים אחר קבלני הריסה ברמה גבוהה? לא רוצים לקחת סיכוני בטיחות? חייגו עכשיו אל חברת א.ס. חליל, ותיהנו משירות מקצועי ואמין.

קבלני הריסה נדרשים ללוות פרויקטים בסדרי גודל שונים על מנת למנוע פגיעה סביבתית או אנושית. הקבלנים עוברים הסמכה מיוחדת, ונמצאים תחת פיקוח ובקרה של גורמים רשמיים. קבלנים אלו מגיעים אל השטח עוד לפני ההריסה, בודקים את הנסיבות הקיימות, ומתייעצים עם מהנדסים או בעלי מלאכה נוספים. על הקבלנים מוטלת אחריות רבה, והם מחויבים בצורה מלאה לשמירה על כלל הבטיחות.

שיקולים בעבודות הריסה

הריסה היא פעולה מסובכת הדורשת מיומנות. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא ניתן להשתמש בציוד מכאני הנדסי כבד על מנת להרוס מבנים ללא פיקוח. במערכת השיקולים המלווה עבודות מן הסוג הזה נכללים הנושאים הבאים:

  • התחשבות בגודל הבניין המיועד להריסה
  • התחשבות בסביבה
  • פינוי אוכלוסייה, כלי רכב וכל רכוש אחר אשר עשוי להיפגע כתוצאה מהריסה
  • קבלת המלצות מגורמי משטרה ואכיפה


רק לאחר תכנון קפדני יכולים הקבלנים לבצע הריסה מסודרת ויעילה. בנוסף, על הקבלנים לוודא פינוי של פסולת מן המקום.

אפשר להתחיל ולבנות באתר בנייה רק עם תום פינוי כל ההריסות. פסולת מבניין הרוס נחשבת מסוכנת והחוק מחייב את פינויה לאתרי הטמנה מורשים. לנו בחברת א.ס. חליל יש אישור מיוחד מהרשויות אשר באמצעותו אנו מבצעים פינוי. החברה שלנו מעסיקה קבלני הריסות בכל רחבי הארץ. אנו מחזיקים בצי הכלים המתאים עבור הריסה, ולא מתפשרים על עבודה מקצועית.

לחברתנו יש מומחי הריסה ופינוי אשר יכולים לעמוד לרשותכם בהקדם. צרו קשר עוד היום עם אחד מנציגנו, ובואו לקבל פרטים נוספים על עבודות הריסה משתלמות.

דילוג לתוכן